Bijna zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joke Rutjes - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joke Rutjes - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke

14 Maart 2007 | Nederland, Nijmegen

Dag lieve mensen!

Het is bijna zover; overmorgen begint mijn lange reis naar Jeffrey's Bay, Zuid-Afrika. Ik zal zaterdag aankomen in Kaapstad; daar zal ik bij een oud-klagenoot verblijven voor een dag voordat ik doorvlieg naar Port Elizabeth. Ik ben zo benieuwd naar die stad!

De afgelopen dagen waren hectisch maar ook zo leuk! Gisteren heb ik voor het laatst gewerkt in de Sauna de Thermen en al mijn collega's waren ontzettend lief en meelevend over mijn vertrek! Dat zal ik zeker niet vergeten!!
Vandaag heb ik mijn mega-backpackers-tas gepakt en uitgeprobeerd (tas wat ga je met dat kleine meisje doen..?). Vanavond nog een avondje borrelen met vrienden en morgen de hele dag knuffelen met Stephan..

Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik zal jullie ook missen en ik hoop dat ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte kan houden van mijn reisverhalen. Laat ook wat van jezelf horen, want ik blijf uiteraard ook benieuwd naar de laatste nieuwtjes/roddels etc:)

Lieverdjes, tot gauw! X Joke

  • 14 Maart 2007 - 12:33

    Ineke:

    Héél véél plezier en avontuur gewenst. Benut alle mogelijkheden optimaal: dit maak je misschien maar één keer mee. Tot over een paar maanden,
    Liefs, Ineke

  • 14 Maart 2007 - 19:49

    Patricia Fleuren:

    Hey Joke Leuk zeg op deze manier je nieuwtjes melden!
    Heel veel plezier en ook sterkte de eerste tijd. Want je zult wel even je vriend en de rest van je mensen missen.
    Maar ik hoop en weet zeker dat je heel veel vervanging hebt en leuke leerzame dagen Groetjes Patricia xxx Baie veel plesier. Doe ze de groeten die z-afrikaantjes! ;-)))

  • 14 Maart 2007 - 22:01

    Sandra Michels:

    hey meis!

    we zullen je missen hoor!
    een hele fijne reis en succes met alle verdere toekomstplannen. (huis, boyfriend etc)
    laat de laatste nieuwtjes maar weten en tot gauw.

    xxx liefs Sandra

  • 15 Maart 2007 - 11:55

    Janneke Van Maanen:

    Hé joky, ga je zeker volgen, stuur ik op mijn buurt alle sappige verhalen uit de sauna weer door. Baal er wel ontzettend van dat ik je niet even persoonlijk gedag heb kunnen zeggen... je was toch een van mijn lievelings collegaatjes!
    Bud we keep in touch.
    Meisje geniet van alle indrukken die op je af gaan komen, neem af en toe de tijd voor jezelf om dingen te kunnen relativeren en op je te laten in werken...
    Dat is zo belangrijk! En maak heel veel foto's want ik wil ze allemaal zien!!! tot gauw and you will be missed...
    X Janneke (alias: die languh)

  • 15 Maart 2007 - 15:44

    Joke:

    Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Had ik niet verwacht want ik ben nog niet eens weg! haha
    En Janneke, maak je niet druk; we zien elkaar wel weer als ik terugkom en dan mag je me persoonlijk 'thuis' wensen, deal? Jullie allemaal succes met alles (lekker algemeen) en tot snel! X

  • 15 Maart 2007 - 18:46

    Gabree:

    goede reis,

    tot hoors!

  • 16 Maart 2007 - 11:11

    Kevin Tobben:

    Ey Joke,
    Nou heel veel plezier in dat warme land:) Laat je niet gek maken he:):)
    Groeten Kevin

  • 17 Maart 2007 - 09:10

    Manon:

    He wijfie,

    Hoest daar in Kaapstad, just arrived...nou hier gaat alles nog steeds hetzelfde hoor na een dag....De borrel van woensdag vond ik trouwens nog heel gezellie en behalve dat ik donderdag bijna geen werk heb verzet voelde ik me prima! Nou meissie geniet ervan....enne zeker van het zonnetje want die is hier weer verdwenen. Dikke kus Manon

  • 23 Maart 2007 - 10:35

    Tiny:

    Hoi Joke,
    Je zit nu wel een heel end weg van Nijmegen... Bevalt het een beetje of moet je nog wat wennen. (Hier hoort een vraagteken te staan, maar ik krijg een heel ander teken uit de machine, dat ding is blijkbaar een beetje van de 'wap').
    Gisteravond ben ik met Sander naar Doornroosje geweest daar trad Gert Vlok Nel op(je weet wel de singer-songwriter uit Zuid-Afrika). Dus wij hebben ook een beetje van dat land mogen proeven. Ik wilde dat optreden voor geen goud missen. Sander ging in eerste instantie meer voor de gezelligheid mee, maar zelfs hij was zeer onder de indruk. Misschien hoor je daar ook nog wel van hem.
    Na afloop zijn Sander en ik nog even bij Steef gecrashed om jullie nieuwe home te bewonderen. Ziet er erg gezellig uit moet ik zeggen!!
    Het gaat goed met Steef, maar hij mist je wel!
    Wij zijn al weer een week terug van onze vakantie. We zaten in een 4-sterren hotel en zijn daar zo verwend dat we nu aan het Sonja-Bakkeren zijn geslagen. Wat dat betreft heb je gelijk gekregen!
    Nou meid je mist hier niet veel, het weer is akelig, niet warmer dan 8, wat w voor Bert en mij wel even wennen was na de 20 graden die we in Tunesie hadden! Volgens de berichtgeving is beter weer onderweg dus daar wachten we nu met smart op!
    Nou Joke, het ga je goed daar. Geniet van de nieuwe -eens maar waarschijnlijk nooit weer- ervaringen en we blijven op de hoogte!

    Liefs Tiny en van Bert natuurlijk ook!

    Tiny


  • 21 April 2007 - 16:54

    Breetje:

    gaat goed met je he?!
    leuke fotos.

    adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Dag lieve mensen! Over 3 weken vertrek ik voor 10 weken naar Jeffrey's Bay, South Africa! Ik zal daar als vrijwilliger samen met een oud-klasgenoot muziekprojecten gaan opzetten voor (zieke) kinderen. Natuurlijk hoop ik ook veel te gaan zien van het land , en ik heb mezelf voorgenomen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen! Schroom niet om een berichtje terug te sturen, zodat ik in ieder geval het idee heb dat jullie me gaan missen!! X, Jokie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 5903

Voorgaande reizen:

02 Maart 2007 - 17 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: